در حال آماده سازی ...

کاربر گرامی! ظرفیت خط تولید ایده رو تا 30 مهر 1403 تکمیل است، لذا تا این تاریخ امکان ثبت سفارش جدید وجود ندارد

مزیت های استفاده از کمد دیواری ریلی

  • دسته بندی :قفسه
  • تاریخ انتشار:

داشتن کمد دیواری ریلی به نظم لباس ها و وسایل شما کمک می کند. کمد لباسی که به خوبی مرتب نشده باشد باعث می شود تا شما برای ساعت ها به دنبال لباس مورد نظرتان بگردید و سردرگم شوید. همچنین علاوه بر آن از نظر زیبایی شناسی ظاهر اتاق و منزل شما را کاملا بهم خواهد ریخت. بنابراین امکان دارد به طرز قابل توجهی بر روال روزانه شما اثر بگذارد. ما در این مقاله به مزیت های استفاده از کمد دیواری ریلی خواهیم پرداخت.

کمد دیواری ریلی چیست؟

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری یکی از اجزای ضروری اتاق خواب محسوب می شود زیرا نقشی کلیدی در مرتب کردن وسایل و نظم و ترتیب منزل هر کسی ایفا می کند. کمد دیواری ریلی یک نوع از کمد های دیواری است که در آن به جای نصب در های معمولی از در های ریلی استفاده می شود کمد دیواری ریلی اغلب در اتاق خواب کوچک یا خانه هایی با متراژ پایین برای استفاده بهینه از فضای کمی که وجود دارد طراحی می‌ شوند. همچنین کمد دیواری ریلی در محل کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این نوع از کمد های دیواری از قدرت انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار است و به کارمندان یا کارکنان برای مرتب کردن محیط کاری کمک می کند. علاوه بر تمامی این مسائل، بسیاری از این نوع کمد های دیواری دارای طرح های شیک و مدرن هستند. در نتیجه از منظر زیبایی شناختی نیز به منزل، محیط کار یا هر کجا که در آن از کمد دیواری ریلی استفاده کنید قابل توجه و زیبا خواهند بود.

به طور کلی؛ کمد دیواری ریلی اغلب در فضا های داخلی و یا فرو رفتگی اتاق به دیوار نصب می ‌شود و برای باز کردن درب آن می بایست آن را کنار بزنید همین ویژگی سبب می ‌شود که شما فضای بیشتری در اتاق برای استفاده داشته باشید و با مشکل کمبود جا حتی در صورت کوچک بودن اتاق، رو به رو نشوید. زیرا کمد دیواری ریلی فضای اضافی را برای باز کردن در اشغال نخواهد کرد.

مزایای کمد دیواری ریلی

مزایای کمد دیواری ریلی

در ادامه این مقاله به مزیت هایی که کمد دیواری ریلی نسبت به دیگر انواع کمد های دیواری دارد اشاره خواهیم کرد، مزیت های استفاده از کمد دیواری ریلی شامل موارد زیر می شوند:

صرفه جویی در فضای مورد نظر

کمد دیواری ریلی را می توانید در کنج اتاق خواب خود نصب کرده و از آن استفاده کنید، این نوع از کمد های دیواری در فضای اتاق شما صرفه جویی می کنند و یک نوع تزئینی زیبا در اتاق خوابتان به حساب می آیند. هر چه فضای اتاقتان مینیمالیستی باشد استفاده از کمد مینیمال ریلی واجب تر می شود، زیرا اتاق های کوچکی که فضای کافی ندارند هر آدمی را می توانند مانند خودشان بهم ریخته و عصبی کنند!

طراحی های شیک و مدرن

به این نکته توجه داشته باشید که کمد دیواری ریلی از طرح های مختلفی برخوردار است. در نتیجه می توانید مطابق با سبک منزل و یا سبک چیدمان اتاق خواب کمد مد نظر خود را انتخاب کنید و وسایل مورد علاقه خود را به راحتی درون آن جای دهید. این نوع از کمد های دیواری با طرح های مختلف می توانند به فضای اتاقتان جانی تازه بدهند.خوشبختانه این نوع از کمد های دیواری در اندازه‌ ها و طرح ‌های متفاوتی تولید می ‌شوند و به آسانی با نیاز ها و سلیقه های مختلف در دسترس خواهند بود.

سازمان دهی لباس ها و وسایل و سهولت تمیز کاری

استفاده از کمد دیواری به مرتب کردن وسایل مختلف و لباس هایتان کمک می کند و باعث افزایش زیبایی شناختی می شود همچنین به دلیل طراحی مناسبی که دارند تمیز کردن این نوع از کمد ها بسیار آسان است.

سازمان دهی

نداشتن سر و صدا

کمد دیواری ریلی به دلیل داشتن درب های روان و عملکردی بی ‌صدا، گزینه‌ ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال آرامش و سکوت در منزلشان می گردند. این کمد ها نسبت به کمد هایی که از در های لولایی ساخته شده اند سر و صدای کمتری تولید می کنند.

استحکام بالا

کمد دیواری ریلی اغلب از مواد باکیفیت ساخته شده اند که باعث دوام بیشتر این کمد ها می ‌شود. بنابراین این نوع از کمد ها می ‌توانند در برابر آسیب ها مقاوم باشند و اگر استفاده ای مناسب داشته باشید تا سال ها برایتان قابل استفاده خواهد بود و همین ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه هایتان هم می شود زیرا لازم نیست به طور مداوم کمد دیواری ریلی خریداری کنید.

دسترسی راحت

یکی دیگر از مزایای استفاده از کمد دیواری ریلی، دسترسی راحت به وسایلتان در کمد است. در های کشویی این نوع از کمد ها به شما کمک می ‌کنند تا به راحتی و با سرعت بیشتری به لباس ها یا وسایل مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید و نیازی نباشد تا مدت ها به دنبال آن ها بگردید.

بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که این نوع از کمد های دیواری از محبوبیت زیادی بین طرفداران سبک مدرن برخوردار هستند.این کمد ها می ‌توانند به صورت سفارشی مطابق با سلیقه هر فردی طراحی و ساخته شوند و به همین علت می ‌توانند به بهترین شکل با فضایی که موجود است تطبیق یابند. در نتیجه این نوع از کمد دیواری یک راه حل مناسب و کاربردی برای افراد مختلف است.

جمع بندی

امروزه با توجه به طراحی های مینیمال خانه ها و متراژ های پایین آن باید بتوانید سبک خانه را طوری تنظیم کنید که نهایت استفاده از فضای موجود را ببرید.کمد ریلی به دلیل استحکام بالا، طراحی های متنوع در رنگ کمد دیواری مختلف و مهم تر از همه صرفه جویی در فضای اتاق گزینه ای مناسب برای انتخاب شما خواهد بود و کاربرد های مختلفی دارند. این کمد ها علاوه بر این که باعث صرفه جویی در فضای اتاق یا منزلتان می شود، در کاهش هزینه هایتان نیز بسیار موثر خواهد بود. ما در این مقاله به مزیت های متعدد استفاده از کمد های ریلی پرداختیم.

Captcha

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
طراحی-به-سبک-رسام-main
0 نظر3673 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
چگونه-یک-اندازه-گیری-صحیح-انجام-بدهم؟-main
0 نظر4244 بازدید

کمد ام دی اف یا هایگلاس؟

مختصر و مفید به زبان ساده در مورد انواع متریال مورد استفاده در ساخت مصنوعات چوبی
کمد-ام-دی-اف-یا-هایگلاس؟-main
0 نظر7489 بازدید

9 ترفند برای مرتب کردن کمد

با ترفندهایی ساده و ارزان می‌توانید کمد لباس و کمد رخت خواب خود را مرتب کنید.
9-ترفند-برای-مرتب-کردن-کمد-main
0 نظر3142 بازدید

اندازه مناسب میز تلویزیون چه‌قدر است؟

نکات مهم برای انتخاب اندازه میز تلویزیون را بشناسید
اندازه-مناسب-میز-تلویزیون-چه-قدر-است؟-main
0 نظر6680 بازدید

7 نکته برای انتخاب بهترین مکان تلویزیون

بهترین مکان برای تلویزیون را بر اساس نکات اصولی انتخاب کنید
7-نکته-برای-انتخاب-بهترین-مکان-تلویزیون-main
0 نظر3257 بازدید